Warunki gwarancji wymienione poniżej dotyczą modeli z bieżącego roku i służą wyłącznie celom informacyjnym. Warunki gwarancji, które odnoszą się do konkretnego produktu, znajdują się w podręczniku użytkownika.
Wszystkie części | 5 lat (z wyłączeniem normalnego zużycia i z zastrzeżeniem dodatkowych warunków zawartych w gwarancji) |
Komora grilla | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Element grzejny | 2 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Żeliwne ruszty do pieczenia powleczone emalią porcelanową | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat (z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Rury palnika ze stali nierdzewnej | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Żeliwne ruszty do pieczenia powleczone emalią porcelanową | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat (z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Zespół pokrywy | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat, z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Wszystkie części | 10 lat (z wyłączeniem normalnego zużycia i z zastrzeżeniem dodatkowych warunków zawartych w gwarancji) |
Dotyczy grilli gazowych serii Weber® Spirit II.
Komora grilla | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Rury palnika ze stali nierdzewnej | 10 lat, na brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty do pieczenia ze stali nierdzewnej | 5 lat, na brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny aromatyzujące Flavorizer Bars ze stali nierdzewnej | 5 lat, na brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty żeliwne powleczone emalią porcelanową | 5 lat, na brak przerdzewień/przepaleń |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora pieczenia | 12 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem blaknięcia lub odbarwień) |
Zespół pokrywy | 12 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem blaknięcia lub odbarwień) |
Rury palników ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty do grillowania ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny aromatyzujące FLAVORIZER Bars ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Żeliwne ruszty do grillowania powlekane emalią porcelanową | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Podzespoły WEBER CONNECT | 3 lata |
Wszystkie pozostałe części | 5 lat |
Wszystkie części | 10 lat (z wyłączeniem normalnego zużycia i z zastrzeżeniem dodatkowych warunków zawartych w gwarancji) |
Dotyczy grilli gazowych Weber® Genesis® II i Genesis® II LX.
Wszystkie części | 10 lat (z wyłączeniem normalnego zużycia i z zastrzeżeniem dodatkowych warunków zawartych w gwarancji) |
Obowiązuje dla grilli gazowych serii Weber® Summit® zakupionych 1 października 2017 r. Lub później. Niniejsza gwarancja nie obejmuje grilli gazowych serii Summit® zakupionych przed tą datą.
Komora grilla | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Rury palnika ze stali nierdzewnej | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty do pieczenia ze stali nierdzewnej | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny aromatyzujące Flavorizer Bars ze stali nierdzewnej | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Misa i pokrywa | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
System czyszczenia One-Touch | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat, z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Misa, pokrywa i obręcz środkowa | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat, z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla i wszystkie elementy niewymienione poniżej | 5 lat |
Elementy elektryczne | 3 lata |
Ruszty do grillowania, rynna pelletu, misa spalania, przegroda termiczna, ruszt na pellet, pokrętło sterownika | 3 lata |
Misa, pokrywa i pierścień środkowy | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
System czyszczenia One-Touch | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat, z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla | 5 lat, obejmuje przerdzewienia/przepalenia |
Zespół pokrywy | 5 lat, obejmuje przerdzewienia/przepalenia |
Rura palnika ze stali nierdzewnej | 3 lata, obejmuje przerdzewienia/przepalenia |
Żeliwne ruszty do grillowania powlekane emalią porcelanową | 3 lata, obejmuje przerdzewienia/przepalenia |
Elementy z tworzyw sztucznych | 2 lata, z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Weber Connect Smart Grilling Hub | 2 lata |
Komora grilla | 10 lat, bez przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 10 lat, bez przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Palniki ze stali nierdzewnej | 10 lat na brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty do pieczenia ze stali nierdzewnej | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny aromatyzujące Flavorizer Bars ze stali nierdzewnej | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Żeliwne ruszty do pieczenia powleczone emalią porcelanową | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny aromatyzujące Flavorizer Bars pokryte emalią porcelanową | 2 lata, brak przerdzewień/przepaleń |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Zespół pokrywy | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na farbę z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Element grzewczy | 2 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Żeliwne ruszty do pieczenia powleczone emalią porcelanową | 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Elementy z tworzyw sztucznych | 5 lat (z wyłączeniem wyblaknięć lub przebarwień) |
Wszystkie pozostałe części | 2 lata |
Komora grilla | 15 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na powłokę lakierniczą z wyłączeniem blaknięcia i przebarwień) |
Zespół pokrywy | 15 lat, brak przerdzewień/przepaleń (2 lata na powłokę lakierniczą z wyłączeniem blaknięcia i przebarwień) |
Rury palników ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Ruszty do grillowania ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Szyny Flavorizer Bars ze stali nierdzewnej | 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń |
Komponenty WEBER CONNECT | 3 lata |
Wszystkie pozostałe części | 5 lat |
Wszystkie elementy | 2 lata (z wyłączeniem normalnego zużycia). Zobacz warunki gwarancji. |
Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską lub do paczkomatu. Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia salonu TOPGRILLE WEBER STORE
|
![]() |
Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego po dniu wysłania. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 50kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na 'Zrealizowane'. Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Państwa, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Niestety nie mamy możliwości zamawiania przesyłek na konkretna godzinę jak również na konkretny przedział czasowy (np. po godz. 17tej lub do godz. 12tej) Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta. W takim wypadku przed potwierdzeniem zamówienia Sklep poinformuje Klienta o przewidywanym terminie dostawy i ustali, czy Klient podtrzymuje swoje zamówienie. 2. O terminie realizacji zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia (telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia. |
Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 31,5kg, czyli m. in.: grille gazowe. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary. |
Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier. Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia. |
Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu 'Adres dostawy'. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę "Zmień adres" przy wyborze sposobu dostawy przesyłki. Po dokonaniu korekt należy kliknąć "Kontynuuj". Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia). |
W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo. W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu Top-Grille.pl lub naszego dostawcy. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży. |
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271). Szczegółowy opis zasad zwrotu towarów jest udostępniony w regulaminie sklepu pod adresem http://top-grille.pl/webpage/regulamin.html |
Istnieje możliwość zamówienia grill z opcją montażu. Tak opcja jest możliwa w przypadku zakupu grilli gazowych i wybranych modeli grilli węglowych na terenie Warszawy i okolic w dogodnym terminie dla klienta. Usługa montażu możliwa jest wyłącznie w dni od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach między 9.00 a 20.00 i jest płatna w wysokości 10% wartości grilla. |